Incidents
VDAB has technical problems
VDAB has technical problems in all envirements for there WebSevices JobSeekerVDAB
PROD - Vlaanderen - problems
problemen/problèmes bij VDI (Vlaanderen)
VDAB has technical problems
WebService jobseekerpesservice unavalaible
Alert Start - SR1592498 - Technical issues with multiple services
|
|
PROD - Childbenefits - ORINT - not available
production - problems since 21/8/2024 13 :20
Pas de mutations-nouvelles Inscriptions Régistre National - Geen wijzigingen-nieuwe inschrijvingen Rijksregister - update
problemen bij het Rijksregister bij verwerking van mutaties en nieuwe inschrijvingen
laatste wijzigingen : 13/08/2024 ; opgestuurd op 14/08/2024
problèmes au Régistre national avec le traitement des mutations et nouvelles inscriptions
derniers changements : 13/08/2024 ; envoyé le 14/08/2024
___________________________________________________________
update, person mutations:
Les fichiers suivants ont été envoyé et traité à partir du 20/08/24 12h35
Volgende bestanden zijn verstuurd en behandeld vanaf 20/08/24 12:35.
de laatste file ook ontvangen (verwerking busy)
nous avons reçus le derniers fichiers (traitement busy)
PROD - FOD FINANCES - onbeschikbaar-indisponible
Sent: 03 July 2024 13:32
Cc: José Chico Martinez <jose.chicomartinez@minfin.fed.be>
Subject: Services verstoord/perturbé
___________________________________________________________
Cher Monsieur,
National Register has technical problems in all environments.
The National Register is not fully accessible from 10:46 till know in all environments
ONEM-RVA, PROD PROBLEM MFX
Geachte heer, mevrouw
We ondervinden momenteel, dinsdag 7.05.2024, opnieuw problemen met volgende functionaliteiten:
De MFX (*) en de Java-toepassingen zijn niet beschikbaar. Dat betekent dat er momenteel geen connecties meer mogelijk zijn met de RVA.
(*) Dat is de nieuwe omgeving van de RVA na migratie van het mainframe.
De RVA-teams doen er alles aan om dit incident zo snel mogelijk op te lossen en de eventuele hinder op uw dienstverlening tot een minimum te beperken.
Mocht u nog vragen hebben over dit incident, dan mag u steeds contact opnemen met de service desk van de directie Werkprocessen van de RVA: helpdesk.wp@rva.be.
Bedankt voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak!
***
Madame, Monsieur
Nous rencontrons actuellement de nouveau des problèmes avec les fonctionnalités suivantes à l'instant, ce mardi 7 mai :
Le MFX(*) n’est plus disponible. Cela signifie qu'actuellement aucune connexion vers l’ONEM n’est plus possible.
(*) C'est le nouvel environnement de l’ONEM après la migration du mainframe.
Les équipes de l’ONEM mettent tout en œuvre pour résoudre cet incident le plus rapidement possible et minimiser toute perturbation de vos services.
Si vous avez d'autres questions concernant cet incident, vous pouvez toujours contacter le service desk de la direction Procédures de travail de l'ONEM : helpdesk.pt@onem.be.
Merci de votre compréhension et toutes nos excuses pour ce désagrément !